domenica 3 maggio 2009

Hop si Mara!

Ador pozele si ma uit destul de des la...Mara pitica :-). Era tare dulce si de fapt Manuel mi-o aminteste mult pentru ca par..doi gemeni! Chiar dupa 10 ani, mi se pare ca retraiesc o Mara mica, desi Mara era mult mai linistita si mult mai cuminte decat Manuel. Au caractere mult diferite, Mara timida, inchisa, putin sociabila, Manuel zvapaiat, deloc timid, deschis, se joaca cu toti copiii, mult mai curios, dorind sa atinga orice si sa aiba totul.
De fapt vorbind cu mai multe mame mi-au spus ca si ele au observat mari diferente de la un copil la altul, seamana intre ei de multe ori dar au personalitati cu totul si cu totul diferite.
Si hai s-o vedem pe...pitica :-))


abia nascuta

baita

hopa, sus! :-))


parcul de distractii preferat

marea dragoste, muzica!




a mea e mai frumoasa :-)

nu, nu, a mea!

si Mara conducea masina, bine!


mama, jucaria preferata :-))


primii pasi, hop, hai Mara!



alte pasiuni

papusi dar... si cioco sa fie!


una nu ajunge

am putere, tati!
pe moto la abia 6 luni, si mergea ...singura!!!

0 commenti: