lunedì 11 maggio 2009

Majorat la discoteca

Sambata am fost la majoratul unei nepoate, sarbatorit intr-un local-discoteca.
Nu exista o "regula" in acest sens, adica fiecare alege felul sarbatoririi cum doreste si dupa posibilitati. Oarecum se pastreaza traditia "bombonierelor" (care sunt suveniruri facute de cel sarbatorit invitatilor; pot fi mici bibelouri, dar si lucrusoare dragute, gen o cheita de argint, o cruciulita, un pix disney pentru copii, o masinuta, o jucarioara etc) dar si aceasta poate varia in functie de buzunar. Am mai fost acum cativa ani la un alt majorat (o sa pun pozele desi sunt destul de nereusite) tot un local -discoteca.
A inceput seara cam pe la 8, cu multe intarzieri din cauza localului care era in afara orasului, desi nu departe. Sala era impartita in doua, jumatate mese pentru oaspeti, jumatate ring de dans, pe margine un divan lung pentru cei care doresc doar sa priveasca dansatorii. De-a lungul unui perete o masa lunga cu "buffetul", aperitive, saratele, dulciuri, etc.
A fost superb, cel putin noua ne-a placut foarte mult. La mese s-au servit aperitive, un prim fel de mancare (paste cu vinete si mozzarella) si un al doilea fel, roast beaf si cartofi prajiti.
Bauturi putine, deloc vin, doar un aperitiv, apa, coca-cola.
Socrii evident au "bombanit", dar era de asteptat, ei se credeau la obisnuitele feste cu masa mare, cu palavrageala (ce nu s-a putut din cauza muzicii) dar n-a fost asa, a fost dupa gustul meu, mancare exact necesarul (desi a fost oricum destul pentru toti, nu se putea spune ca mori de foame!) multa muzica si multa distractie.
Dar cine credeti ca s-a distrat cel mai mult si a distrat toata sala? Iubitul meu, omuletul meu, barbatul meu number 1, barbatul cel mai frumos din lumeeeeeeeee: Manuel!
S-a distrat de parca totul era facut pentru el: ringul de dans, lumini, fumuri colorate, muzica, fete, copii....a avut exact ce-si dorea el, si parea ca de cand e pe lume (si chiar dinainte) numai asta a facut, a dansat. Credeti ca a adormit pe la 9, 10? Nuuuuuuuuu! A stat treaz pana in final, si a dansat pana am plecat acasa, adica foarte tarziu! L-am si schimbat evident, ca era tot apa, ne gandim deja ce va fi peste putin daca de la 2 ani e deja atat de ...zburdalnic! Mara in schimb cumintica ca de obicei, n-a vrut deloc sa danseze, asculta muzica si se uita la ceilalti. Foarte timida, foarte retrasa, desi a stat la masa cu celelalte verisoare.
S-au facut poze, s-a facut video, pe ecrane s-a vazut un filmulet cu sarbatorita de cand s-a nascut pana acum, la ultimele poze. Finalul a fost tortul, bombonierele, pixuri disney pentru copii + confetti , un saculet dragut cu floricica(+ confetti) si un ursulet transparent pentru ceilalti. La fiecare cate un biletel cu data si numele sarbatoritei.
Eu ii urez viata lunga, plina de bucurii si fericire, impliniri si satisfactii,
La multi ani! Tanti auguri!















tortul si bombonierele



saculetul "suvenir" sau bomboniera

0 commenti: