venerdì 19 giugno 2009

Finale U13 pallavolo

O finala cu surprize...prima pentru noi, pentru ca-n U13 fiind mai multe fete nu puteau juca toate. Si deci antrenoarele au ales...Mara n-a jucat. Am ramas sincer suprinsa, pentru ca daca as fi ales eu n-as fi lasat niciodata un atacant afara, si un atacant si inalt si bun. Cativa dintre parinti au ramas surprinsi si ei, si m-au intrebat daca noi avem vreo legatura cu decizia luata de antrenoare; nu, noi nici nu stiam.
Surprizele au continuat: primul meci care parea usor si o echipa dupa parearea mea nu grozava l-au pierdut din plin, cu 2-0!! Ma asteptasem sa-l castige si inca fara probleme... Greselile facute de fetele noastre au fost chiar prostesti, mingi usoare, un ridicat la fileu si dat in fileu sau serviciuri pe-afara. S-au se uitau la minge cum salta printre ele.
Nu va zic ca sotul s-a bucurat din plin ca au pierdut, pentru ca ramasese cu un gust amar pentru faptul ca tocmai Mara n-a jucat finala si nici nu fusesem anuntati cu o zi inainte de acest lucru (el zice ca s-ar fi organizat altfel). Eu devenisem neutra, parca ma racisem oarecum dar m-am rugat in sinea mea sa castigam macar cu Arzano. Si s-a produs si a treia surpriza, adica...fetele au batut Arzano!! Au facut un 2-1 si si-au "spalat"oarecum camasa. Oricum s-au clasat pe locul III, prima a fost Ischia (si au multumit fetelor noastre ca batusera Arzano, echipa cu care ei pierdusera) a doua Arzano. In final Mara a fost felicitata pentru sportivitate, pentru faptul ca nu s-a plans deloc de alegerea facuta de antrenori. Eu raman insa de parere ca daca Mara ar fi jucat, poate lucrurile ar fi mers diferit...poate.


invingatorii

invinsii

U13

0 commenti: